Het "harde" leven - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van IrisMensink - WaarBenJij.nu Het "harde" leven - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van IrisMensink - WaarBenJij.nu

Het "harde" leven

Door: Iris

23 November 2013 | Suriname, Paramaribo

Daag allemaal,
Het is een drukke week geweest want mijn stage is begonnen en daar is veel over te vertellen!
Ik was natuurlijk al langsgeweest om kennis te maken, maar maandag begon het dan echt. Nu had ik mazzel want afgelopen woensdag was het feest bij mijn stage vanwege het 34 jarig bestaan, zie op mijn facebook voor een filmpje. Donderdag heb ik een dag geholpen in de verzorging, om zo een idee te krijgen hoe een werkdag van de medewerkers op Betheljada eruitziet. Ikzelf heb totaal geen ervaring in de zorg dus het was erg leuk zowel voor mij als hen om mee te maken ;).
De komende tijd ga ik mij bezig houden met het opzetten van een ambulante zorg unit bij Betheljada om op deze manier de enorme wachtlijst de verkleinen. Hierbij werk ik samen met een medewerkster en we moeten het helemaal van begins af aan opstarten dus dat is erg spannend maar leuk! :)

Genoeg over stage, want ik heb natuurlijk ook nog wat vrije tijd over :) Gister ben ik met een partybus geweest, nou hoe ziet dit er dan uit denk je dan. Dit is een bus met een open dak die rondrijdt door Paramaribo niet zachtzinnig natuurlijk en waar dus muziek wordt gedraaid, op het eind stopt de bus dan bij een club en kun je nog uitgaan :)

A.s. maandag is het onafhankelijkheidsdag en dit wordt gevierd in Para, is vlakbij paramaribo dus ik ga daar met mijn medestudenten heen want dat schijnt een groot feest te zijn haha :)

Het gaat verder hier dus goed, ik heb zoveel te vertellen maar dat is gewoon teveel om te typen. Ik wil jullie trouwens bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op de berichten/foto's/filmpjes die ik plaats, ik lees ze allemaal!!

smaksels