Nog 20 dagen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van IrisMensink - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van IrisMensink - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2013 | Nederland, Zaandam

Hoi allemaal,
Vanaf 10 november zit ik zoals jullie weten in Suriname en na wat verzoeken van vrienden/familie heb ik een blog aangemaakt. Ik zal proberen om zoveel mogelijk leuke/bijzondere momenten hierop vast te leggen, zodat jullie een beetje kunnen meegenieten!

Voor nu even wat algemene dingen, want ja wat ga ik nou eigenlijk doen?
Ik ga stage lopen bij de Stichting Betheljada (betheljada.org) dit is een organisatie waarin kinderen met een meervoudige beperking worden opgevangen. Ik ga mij eerst bezig houden met de verzorging van de kinderen en tegelijkertijd dan inburgeren in de organisatie. Na een tijdje is het de bedoeling dat ik de verzorgers ga coachen/begeleiden omdat zij niet altijd hoog opgeleid zijn en soms tekort schieten bij bepaalde taken.

Dat is in het kort wat ik ga doen! Tijdens mijn stage verblijf ik in een soort studentenhuis met 2 andere studenten die ik nu nog niet ken.
Ik ga samen met nog 3 andere studenten vliegen naar Suriname dus ik ben niet helemaal alleen.

Verder heb ik heel veel zin om weg te gaan, na maandenlang regelen, vaccinaties halen en visum uitzoeken is het dan bijna zover nog 20 dagen (vandaar de titel, hopelijk worden mijn titels later iets creatiever)

Nu rest er alleen nog tentamens en afscheid van iedereen nemen :(

Smaksels,
Iris

  • 22 Oktober 2013 - 00:06

    Ilse:

    He Iris,

    Leuk dat je een verslag bij gaat houden. Ik zal als jij weg bent erop letten dat de overgebleven lassagna-date-personen niet helemaal wegkwijnen van ongeluk:-)

    Succes met de laatste voorbereidingen voor je reis!

    Veel groeten,

    Ilse

  • 22 Oktober 2013 - 00:06

    Ilse:

    He Iris,

    Leuk dat je een verslag bij gaat houden. Ik zal als jij weg bent erop letten dat de overgebleven lassagna-date-personen niet helemaal wegkwijnen van ongeluk:-)

    Succes met de laatste voorbereidingen voor je reis!

    Veel groeten,

    Ilse

  • 22 Oktober 2013 - 15:51

    Marja:

    Ja, Iris,

    Het is bijna zover, spannend allemaal hoor, ook voor mij !

    Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 6809

Voorgaande reizen:

28 Maart 2015 - 12 Augustus 2015

Tweede keer suriname

10 November 2013 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: